Articles by Susanna Kanninen (4)

Arena Pro
Osallisuuden ja yhteisöllisyyden merkitys ammattikorkeakouluopiskelijoiden opintoihin kiinnittymisessä
Tässä artikkelissa pohdimme kirjallisuuden avulla ammattikorkeakoulun ensimmäisen vuoden opiskelijoiden opintoihin kiinnittymiseen vaikuttavia tekijöitä erityisesti sosiaalisen kiinnittymisen näkökulmasta.

Arena Pro
Metacognition – intriguing concept for teachers in Nepal
The realisation of metacognitive skills when integrating Information and Communication Technology (ICT) into pedagogical activities to develop student-centred online learning is a relatively recent concept in Nepal.

Arena Pro
Näkökulmia ammatillisten opettajien pedagogis-digitaaliseen osaamiseen
Työelämän digitalisointi ja sen tuomat muutokset, kuten esim. ihmisten ja teknologian välinen suhde, haastavat ammatillisia opettajia jatkuvaan taitojen ja osaamisen päivittämiseen. Kartoitimme ammatillisten opettajien pedagogis-digitaalisen osaamisen nykytilaa seitsemällä eri osa-alueella.

Arena Public
Creating engaging online learning materials for VET
Digital transformation requires teachers to rethink their teaching methods and materials used for learning. We used peer mentoring as a pedagogical tool and explored various digital tools to answer this challenge.