Pauliina Silvennoinen

Pauliina Silvennoisen kuva

Vanhempi asiantuntija

Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Työskentelen vanhempana asiantuntijana Jyväskylän ammattikorkeakoulun liiketalousyksikössä, aihealueinani kestävä kehitys, kiertotalous ja innovaatiotoiminta.

Minulla on yli 15 vuoden kokemus moninaisten tiimien ja organisaatioiden valmentamisesta, koulutuksesta sekä osaamisen ja oppimisen kehittämisestä. KOHTAUTUS-projektissa työskentelen asiantuntijana perustuen monipuoliseen kokemukseen kansainvälisten opiskelijoiden, työnhakijoiden ja osaajien kouluttajana, valmentajana ja uraohjaajana.

Kirjoittajan Pauliina Silvennoinen artikkelit (3)

Läppäri ja kädet läppärin näppäimistöllä

Arena Public

20.2.2025

Miten tehdä perehdytyksestä ymmärrettävää? – Tekoäly työnantajan apuna

20.2.2025
Liiketoiminta ja talous Yhteiskunta ja ilmiöt

Työpaikkojen jatkuva haaste on tehdä parempaa perehdytystä, joka sujuvoittaa työarkea ja tukee työtehtävien haltuunotossa. Tämä korostuu entisestään, kun työyhteisöt muuttuvat entistä monikielisemmiksi. Teimme kokeilun, jossa hyödynnettiin tekoälyä ja videomuotoa perehdytysaineiston saavutettavuuden parantamiseksi.

Kuvan keskelle yhteen tuodut kädet ja taustalla pöydällä rakennus- ja arkkitehtuurialaan liittyviä tarvikkeita, kuten kypärä, laskin, vatupassi ja kannettava tietokone.

Arena Public

19.6.2024

Kansainväliset osaajat ja monimuotoisuuden voima työyhteisöissä

19.6.2024
Liiketoiminta ja talous Yhteiskunta ja ilmiöt

Monikieliset ja -kulttuuriset työyhteisöt ovat tulevaisuutta ja tätä päivää. Miten voisimme pienin teoin hyödyntää monimuotoisuuden potentiaalia edistämään liiketoimintaa, kasvua ja hyvinvointia työpaikoilla?

Piirroskuva, jossa kolme ihmishahmoa spagettikulhon ympärillä. Kaikilla kädessään haarukka, yhdellä toisessa kädessä syttynyt hehkulamppu.

Arena Pro

18.1.2024

Vertaisoppiminen yrittäjien apuna muutoksessa

18.1.2024
Liiketoiminta ja talous

Jatkuviin muutoksiin mukautumisessa korostuu verkostoissa toimiminen ja uuden oppiminen. Eteen tulevia haasteita voi ratkoa yhdessä vertaisten kanssa ja toinen toisiltaan oppimalla.