Arena Podcast
Gradian lukioissa järjestettävä työelämäviikko ja InnoFlash-toteutus ovat esimerkkejä siitä, miten lukiolaiset voivat tutustua työelämään ja kehittää innovaatio-osaamistaan.
Arena Pro
Noin kolmasosalla työikäisistä sairaus tai vamma vaikeuttaa työssä selviämistä tai työn löytämistä. Osalla lyhyt- ja osalla pidempiaikaisesti. Työkyvyttömyyden alussa toimeentulona...
Arena Pro
Jyväskylän ammattikorkeakoulussa toteutettujen digipelihankkeiden sekä kansainvälisen tutkimustiedon perusteella digitaalisen pelaamisen avulla voidaan edistää hyvinvointia, sosiaalista osallisuutta ja työelämävalmiuksia. Pelaamisen kautta...
Arena Public
Nuorten aikuisten hakeutumista ja kiinnittymistä koulutukseen edistetään uusilla toimintamalleilla, joissa nuorten Ohjaamot ja oppilaitokset syventävät yhteistyötään.
Arena Pro
Digitaalinen pelaaminen kiinnostaa monia nuoria ja nuoria aikuisia ajanvietteenä, harrastuksena sekä työurana. Pelaamisen kautta voi kehittää monia työelämässäkin tarvittavia taitoja...