elektroninen urheilu

Pelaajia tietokoneiden ääressä GamePit -e-urheiluvalmennustilassa.

Arena Pro

Counter-Strike 2 -joukkueiden kehittyminen lähi- ja etävalmennuksessa

11.09.2024
Yhteiskunta ja ilmiöt

Elektronisen urheilun suosion kasvu on korostanut tarvetta ymmärtää e-urheilujoukkueiden suorituskykyä, erityisesti kilpailullisissa peleissä, kuten Counter-Strike 2 (CS2). Valmennus, jolla on...

Lähikuvassa käsi tietokoneen hiiren päällä, taustalla toinen käsi näppäimistöllä. Kuvan päällä violettisävyinen layer.

Arena Pro

E-urheilusta Keski-Suomen vetovoimatekijä

22.02.2024
Liiketoiminta ja talous

Elektronisen urheilun ja pelaamisen voidaan todeta olevan yleisesti suosittua ja toimialan sisältävän moninaisia liiketoimintamahdollisuuksia myös paikallisella tasolla. Tarkastelemme tätä potentiaalia...

Nuori pelaa tietokoneella, kuva otettu nuoren takaa.

Arena Pro

Opintojen ja työelämän ulkopuolella olevien nuorten työllistymisen toiveet ja mahdollisuudet e-urheilussa

21.02.2024
Terveys ja hyvinvointi

Digitaalinen pelaaminen kiinnostaa monia nuoria ja nuoria aikuisia ajanvietteenä, harrastuksena sekä työurana. Pelaamisen kautta voi kehittää monia työelämässäkin tarvittavia taitoja...