Arena Public
Elektronisen urheilun sekä rinnakkaisen akateemisen tai ammatillisen kehityksen yhdistävä kilpapelaajan kaksoisura tarjoaa monia mahdollisuuksia, mutta siihen liittyy myös merkittäviä haasteita...
Arena Pro
Jyväskylän ammattikorkeakoulussa toteutettujen digipelihankkeiden sekä kansainvälisen tutkimustiedon perusteella digitaalisen pelaamisen avulla voidaan edistää hyvinvointia, sosiaalista osallisuutta ja työelämävalmiuksia. Pelaamisen kautta...
Arena Pro
Elektronisen urheilun suosion kasvu on korostanut tarvetta ymmärtää e-urheilujoukkueiden suorituskykyä, erityisesti kilpailullisissa peleissä, kuten Counter-Strike 2 (CS2). Valmennus, jolla on...
Arena Public
Digitaalinen pelaaminen on nykymuodossaan eri ikä- ja harrastajaryhmiä läpileikkaava aktiviteetti, joka ulottuu myös työssäkäyvien arkeen ja on osa viihdekäyttäytymistämme. Digitaalisessa...
Arena Pro
Elektronisen urheilun ja pelaamisen voidaan todeta olevan yleisesti suosittua ja toimialan sisältävän moninaisia liiketoimintamahdollisuuksia myös paikallisella tasolla. Tarkastelemme tätä potentiaalia...
Arena Pro
Digitaalinen pelaaminen kiinnostaa monia nuoria ja nuoria aikuisia ajanvietteenä, harrastuksena sekä työurana. Pelaamisen kautta voi kehittää monia työelämässäkin tarvittavia taitoja...